Klubmesterskaber & klubfest 2015 lørdag den 16.5
Klubmesterskab og Klubfest 2015, lørdag den 16. maj

Tilmeldingsfrist den 12. maj 7:00

Så er tiden kommet til at finde årets klubmestre i de enkelte rækker samt uddeling af æresbevisninger. Har far og/eller mor lyst til at have det lidt sjovt så er der også en række for dem.

Vi åbner hallen kl. 9.00 hvor der er mulighed for opvarmning og kl. 10.00 går det for alvor i gang. Maden serveres kl. 18.00 og vi stopper ca. kl. 23.00.

Ved klubmesterskabet afvikles følgende rækker:
Kristian Pedersen står for afvikling af klubmesterskabet
A: Eliteklasse (spillere på hold A),
B: Motionistklasse (spillere på hold M og +60),
C: Ungdom ikke elite (spillere på hold B og C),
D: Ungdom begyndere (hold C - nyligt oprykket fra hold D og hold D),
E: Øvrige - forældre der ikke spiller bordtennis samt støttemedlemmer m.m.

Der er mulighed for at tilmelde sig til klubfesten alene hvis man ikke kan deltage i klubmesterskabet.
Deltagelse i klubmesterskaberne koster 25 kr (næsten gratis).

Deltagelse i klubfesten koster: 75 kr for dem under 12 år og 150 kr for dem derover.

Følgende er besluttet af bestyrelsen: Der er kun udskænkning til personer over 18 år og man må ikke medbringe egne drikkevarer.

Hilsen Aktivitetsudvalget og Bestyrelsen

PS. Når du logger på så anvend den profil du allerede har anvendt i forbindelse med din indmeldelse og kontingent betaling. Kan du ikke huske dit password er det muligt at få tilsendt det på mail (se login i boksen til venstre)
14.05.2015
16.05.2015 kl. 09.00 - 16.05.2015 kl. 23.00