HGI mixMATCH Senior Bredde Stævne 18+

HGI mixMATCH

Et breddestævne i double for seniorer (18+),
hvor spilleglæde og fællesskab kommer i fokus
Lørdag den 22. august 2015

MIX HOLD-KAMPE

Der spilles på hold bestående af 1 Dame- og 2 Herrespillere. Der spilles udelukkende doublekampe, henholdsvis mix- og herredouble. Holdsammensætning kan ske på tværs af klubber, og holdets navn er damens navn. Der spilles i puljer á 4-6 hold med efterfølgende Vindercup og Consolation.

RÆKKE A OG B

Række B er for spillere under 1500 rating point og række A for hold, hvor mindst én spiller har over 1499 i rating. Hver holdkamp afvikles med 3 double kampe.

1: Mixdouble med Herre 1

2: Herredouble

3: Mixdouble med Herre 2.

I Cup turneringerne spilles sidste Mixdouble kun i tilfælde af uafgjort stilling.

SPILLESTED OG PROGRAM

Stævnet afvikles i Frederiksborgcentret i Hillerød. Programmet offentliggøres på HGI’s hjemmeside www.hgibordtennis.dk ca. 1 uge før stævnet. Stævnet starter kl. 9:30. Indskrivning senest 30 min før kampstart.

MIDDAG OG FEST

Vi inviterer til efterfølgende middag og fest i klubbens egne bordtennislokaler. Herudover forventer vi at kunne tilbyde en frokostordning i samarbejde med Frederiksborgcentret. Information om tilmelding samt betaling til Mad og Fest udsendes i separat invitation senere.

TILMELDING

Det koster 360 kr. pr. hold at deltage I selve stævnet. Følg vejledningen nedenfor for tilmelding via klubmodulet.

For at tilmelde et hold skal Damespillerens navn og klub som minimum være oplyst, dvs. såfremt Herrespillerne ikke er kendt på nuværende tidspunkt, kan der skrives X-makker i felterne for Herre 1 og Herre 2.  Se i øvrigt konditioner for holdsammensætning under ”øvrige informationer”.

Tilmeldingsfrist er 8. August 2015.

Der tilmeldes efter først-til-mølle princippet, da det kan blive nødvendigt at indføre en begrænsning på antal deltagere. Bemærk: Stævne- og festdeltagelse er kun for spillere, som er fyldt 18 år. Ratinglisten pr. 06.08.15 er afgørende for indplacering i A eller B række.

ØVRIGE INFORMATIONER

Holdene finder selv sammen og gerne på tværs af klubberne. Du kan tilmelde dig Facebook gruppen ”HGI-MIX”, hvor vi vil være behjælpelige med at ”mixe og matche”. Du er også velkommen til at sende en mail til betina.bechersdahl@gmail.com, som kan hjælpe ved spørgsmål vedr. stævne- og festarrangement. Det er tilladt at udskifte spillere på holdet i løbet dagen, dog ikke i samme holdkamp, og man må kun spille på ét hold.

Du kan også altid læse mere og få links i dette HJEMMESIDE-INDLÆG.

08.08.2015
22.08.2015 kl. 09.30 - 22.08.2015 kl. 23.55