HGI mixMATCH MAD/FEST Bestilling

Vi glæder os rigtig meget til at byde jer velkomne til Hillerød og til vores helt nye stævnekoncept!!! Vi tror på, at samspillet ved bordet i løbet af dagen vil blive taget direkte med til festlighederne senere på aftenen.

FORELØBIG PROGRAM Lørdag den 22. august 2015

Kl. 08:30 Indskrivning starter

Kl. 09.30 Stævnet starter

Kl. 12.30 - 13.30 Frokostpause

Kl. 17.30 Præmieoverrækkelse

Kl. 18.30 Velkomstdrink

Kl. 19:00 - 24.00 Middag og fest

Der kan forekomme ændringer til programmet, og hvis tiden tillader det så vil vi forsøge at starte velkomstdrink allerede kl. 18:00.

Det endelige program udsendes ca. 8 dage før stævnets start.

FROKOST

Vi planlægger en stor fælles frokostpause mellem 12:30 - 13:30. I dette tidsrum vil der ikke blive igangsat nogen kampe og vi vil få anvist et fælles spisested i Frederiksborgcentret.

Du kan forudbestille og betale en frokostmenu via denne event inden den 10. august. Når du kommer til indskrivningen, vil du få

udleveret en spisebillet til den bestilte frokostmenu. Det vil naturligvis også være muligt at spise medbragte madpakker. Cafeen i

Frederiksborgcentret vil også være åbent med deres normale sortiment, fx toast, sandwiches eller større frokostretter. Drikkevarer

kan købes i cafeen.

Forudbestilling af frokostmenuer som man kan vælge imellem:

Frokostmenu A: 2 Trekant sandwich med skinke, ost og agurk, kr. 30.-

Frokostmenu B: Vegetarsalat med grillede peber/squash, tomat og agurk samt hjemmelavet pesto kr. 40.-

Frokostmenu C: Sandwich med kylling, bacon, salat, tomat, agurk og karry dressing kr. 40.-

Frokostmenu D: Wraps med spicytun med ærter, majs, peberfrugt, tomat, løg og salat kr. 45.-

Frokostmenu E: Salat med kylling, bacon, grillede peberfrugt/squash, pesto samt brød kr.55.-

MIDDAG OG FEST

Deltagelse i middag (buffet) og fest koster 155 kr per person. Tilmelding og betaling kan ske via denne event senest den 10. august.

Det er muligt at tilmelde sig til middag og fest for hele sit hold. Drikkevarer kan købes i vores bar til fornuftige priser.

OVERNATNING

Der er mange overnatningsmuligheder i Hillerød, lige fra camping til hotel. Har I brug for hjælp til bookning, kan Lene Havsteen - 42461611 kontaktes.

Vi ser frem til en spændende dag fyldt med spændende kampe og en festlig aften

12.08.2015
22.08.2015 kl. 08.30 - 22.08.2015 kl. 23.55