Klubmodul henter siden
KLUBTUR TIL SISU (ÅRHUS) STÆVNE
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kom med på klubtur til Aarhus Open - vi vil vinde klubpokalen tilbage!
Kære alle HGI spillere og forældre!
Nu nærmer årets første klubtur sig, og i lighed med tidligere år er her muligheden for at få en sjov og spændende oplevelse for både klubbens spillere og deres forældre.
Sæt allerede nu kryds i kalenderen d. 13.-15. oktober, hvor vi sammen vil drage til Århus.
Stævnet afvikles lørdag og søndag i Brabrandhallerne ved Århus (Engdalsvej 86-88, 8220 Brabrand), og spillere på alle niveauer og i alle aldre kan komme med. Det er således et stævne og en klubtur for både ungdomsspillere, seniorspillere, elitespillere samt motionister.
Overnatning & mad
Overnatning foregår i klublokalerne hos SISU/MBK (Nørre Boulevard 1, 8000 Århus C). Prisen er 70 kr. pr. nat + morgenmad 30 kr. pr. dag (dvs total 100.- pr. nat). Derudover kan man tilmelde sig en frokostordning for i alt 50 kr. for lørdag og søndag, hvor der vil blive købt sundt ind, så alle spillere får mulighed for at opretholde et højt energiniveau hele dagen.
Ola håber, at alle spillere vælger fællesovernatning i klublokalerne for på den måde at kunne styrke de sociale relationer på tværs af årgange og niveau.
For de forældre som evt. ikke ønsker at overnatte i klublokalet, kan der bookes overnatning på hoteller i området, men det vil stadig være mest hyggeligt og praktisk, hvis vi alle er samlet!
Der skal medbringes madpakke til fredagens aftensmad, mens der vil blive arrangeret fælles aftensmad lørdag på restaurant i Århus til fornuftige penge (husk kontanter/kort).
Tilmelding
1. Tilmelding til selve stævnet skal ske via Bordtennisportalen. Snak med din træner om, hvilke rækker der passer til dig. Se mere om stævnet her. Klubbens tilmeldinger i rækkerne kan findes på vores excelark, som opdateres løbende.
2. Tilmelding til klubturen (inkl. tilmelding til overnatning, morgenmad og frokost og information om kørselsmuligheder) og samtidig betaling skal ske via klubmodulet.
Efter tilmeldingen koordinerer klubben transport af deltagerne i forældrenes biler. Der afregnes direkte pr. vej med ”chaufføren”, da prisen afhænger af, om man kører over broen eller tager med færge, samt hvor mange man er i bilen! Vi henstiller til, at der afregnes kontant ved turens start af hensyn til alle parter.
Tilmeldingsfrist
Tilmeldingsfristen til klubtursdelen er d. 15. september 2017 (forlænget til 22. september!)
– og tilmeldingsfrist til stævnet er onsdag d. 6. oktober 2017.

Spørgsmål? Kontakt Lotte J. Beck på 6160 2533 eller lotte.beck@live.dk
Vi glæder os til en hyggelig klubtur med masser af god bordtennis.
Mange hilsner
Spillerudvalg Ungdom