KLUBTUR TIL ODENSE OB GP STÆVNE 2017

Kære alle Hillerødspillere.

Vi vil meget gerne invitere alle vore spillere til alletiders KLUBTUR til Odense d. 1. - 3. december 2017.

Vi glæder os meget til denne tur, som er uden forældre, og hvor det sociale er i højsædet. Vi har været så heldige at kunne overnatte ved cykelbanen, hvor der er senge og dyner, og hvor man blot selv skal medbringe sengelinned.

Ola og Møller vil tage med på turen, og er ansvarlige for alle spillerne igennem hele weekenden. Spillerne vil coache og hjælpe hinanden undervejs.

Prisen er kr. 1.300,- per spiller, som indbetales via Klubmodulet senest d. 10. november. Vi har 32 pladser, hvor vi skal overnatte, og bliver alle pladser ikke besat af Hillerød-spillere, giver vi muligheden til andre klubber. Derfor er det vigtigt, at du tilmelder dig hurtigst muligt.

Prisen er inkl.:

• Overnatning ved cykelbanen (Højstrupvej 9, 5200 Odense V) - du kan evt. ved tilmelding tilkøbe leje af sengelinned for kr. 90,- for 2 nætter.
  • 2 x frokost
  • 2 x morgenmad
  • 2 x aftensmad (man medbringer selv penge til mad søndag aften)
  • Tog og bus tur/retur fra Hillerød
  • Betaling for trænerne

Afgang bliver ca. kl. 16:00 fredag fra Hillerød St. og hjemkomst ca. kl. 21:00 søndag aften. Nærmere information vil følge.

Derudover bedes du selv tilmelde dig dine rækker via Bordtennisportalen hurtigst muligt, dog senest den 19. november.
Spørg gerne din træner.

Vi glæder os til denne tur og håber på rigtig stor tilmelding.

Mange hilsner
Ola og Møller

P.S. Se også Excel ark med vore tilmeldte spillere og stævneinvitation (opdateres jævnligt).
18.11.2017
01.12.2017 kl. 16.00 - 03.12.2017 kl. 21.00