KLUBTUR TIL TRITON - ODENSE

TRITON KLUBTUR begynderstævne 10-11 FEBRUAR 2018.

Hej Bordtennis stjerner.

Nu da vi er kommet rigtig godt gang med bordtennis sæsonen, vil jeres trænere gerne invitere jer med på en klubtur til begynderstævne i Odense.

Formålet er, at vi får rystet alle spillerne fra mandags- og onsdags træningen sammen, på en hyggelig social måde, og samtidig får testet, hvad vi har lært i rigtig kamp.

Stævnet er en turnering for lidt øvede og begynder spillere, derfor kan alle deltage uanset niveau. Vores Skævinge HGI afdeling er også meget velkomne.

Fakta om turen: Dato: Lørdag og søndag den 10. og 11. februar 2018.

Afrejse: Lørdag morgen

Forventet hjemkomst til Hillerød søndag sen eftermiddag eller aften.

Samlet pris for hele turen er kr. 570.- som bedes tilmeldt og indbetalt her via denne EVENT.

Alternativt kan du også tilmelde dig via den til træning udleverede seddel eller via mail/mobil til Palle eller Mathias, og overføre de 570,- kr til klubbens konto ved tilmelding (Reg. nr 9213-4560093042 Spar Nord). Skriv deltager navn samt TRITON stævne på indbetaling

Tilmelding/indbetaling via Klubmodulet vil dog gøre det lettere for alle parter.
Sidste tilmeldingsfrist er: Mandag d. 29. januar

Prisen indeholder

-Stævnegebyr: (for 3 single rækker)

-Transport

-Overnatning på skole inkl. morgenmad

-Aftensmad lørdag

Medbring

Bordtennis bat, tøj, drikkedunk, sko, håndklæde og tandbørste

Luftmadras/liggeunderlag og sovepose.

Penge eller mad til frokost lørdag og søndag.

Jeres trænere håber meget på, at så mange som muligt vil bakke op om denne tur, så vi får en både sjov, hyggelig og lærerig bordtennis tur.

Mathias Jensen: mobil 51949252 e-mail: mj@scanlux.dk (træner mandage) Palle Rasmussen : mobil 29409211 e-mail: Palle1971@live.dk (medtræner mandag)

Tag med på klubturen, det bliver smadder sjovt, lyder det fra de friske drenge på eventbilledet

29.01.2018
10.02.2018 kl. 08.00 - 11.02.2018 kl. 21.00